Novinky
oblast komentář k zápasu

18. kolo KP: Hlavní sudí zápas nezvládl - otázka je zda-li to bylo chtěné? Svitavští fanoušci se na něj oprávněně zlobí!

Út 10.04.2007, 14:47 - oblast: komentář k zápasu - vložil: Fery - zobrazeno: 2411x
TJ Svitavy – SK Holice 1:2 (0:1)

Zvědaví svitavští diváci čekali s napětím na duel s lídrem přeboru. Odešli zle rozzlobeni na rozhodčího Štěpánka a jeho asistenta Suchomela. V 6. minutě domácí marně čekali na zvednutý ofsajdový praporek, akce hostů pokračovala, skončila faulem a penaltou D. Velinského – 0:1. Hra byla vyrovnaná, když z domácích hrozil zejména agilní Vacek, ale Ondráčka nepřekonal, navíc se po zákroku na něj domácí bez úspěchu dožadovali penalty. V 70. minutě přidal D. Velinský druhou branku a i když Vacek ještě vykřesal svitavské naděje dorážkou, tak vedoucí celek vítězství uhájil.
FAKTA:

FOTOGALERIE: 18. kolo KP - 08.04.2007: TJ Svitavy - SK Holice 1:2 (0:1)
Autor: Fery

Počet příspěvků v diskuzi: 44, poslední: 13.04.2007 15:21


Diskuze k článku
jméno (přezdívka) *
e-mail
nadpis
text příspěvku *

maximálně 2500 znaků
nebo 20 enterů
(formátovaní příspěvku)


* - povinné položky
Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici třistadevadesátdva:
UPOZORNĚNÍ
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit její obsah. Vyhrazuje si však právo příspěvky odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména texty urážlivé, vulgární nebo rasistické.
Chudak Valek
(13.04. 2007 15:21:33, 195.22.58.45.adsl.nextra.cz)
"Vedoucí družstva Válek Zdeněk (Svitavy) zákaz výkonu všech funkcí se vstupem na hrací plochu 6 měsíců nepodmíněně od 9. 4. 2007 do 8. 10. 2007. TJ Svitavy se trestá pořádkovou pokutou 600 korun (bude zaslána poštovní poukázka)."
zajimalo by me kdy se zacnou takhle razantne trestat ti zasrany zkorumpovany rozhodci
Ja na zapase nebyl, takze nemohu posoudit, ale jelikoz trochu do toho vidim, ta si nemyslim ze holice uplaci. Za prve nemaji skoro zadneho sponzora tudiž není moc na rozhazovaní a za druhe se netlaci na pustup, protoze by to financne neutáhly, podivejte se na pana Nováká a jeho Zivanice, prdel sveta a zkoupej vsehny hrace z kraje. Ted chtej Medunu(Byvaly hrac pce, Sparty, nyní turecko) Postoupej do 3 max 2 ligy a pak zkrachnou
Buri (11.04. 2007 21:10:22, mail.slstrutnov.cz)
Na zápase jsem byl a urcite to bylo uplacene.
Svobi (11.04. 2007 08:50:09, b02-316b.kn.vutbr.cz)
Zrovna Svitavy si na rozhodčí stěžovat nemusí, všichni víme, jak to vypadalo minulý rok....
Re:
Jelen ml. (11.04. 2007 09:54:24, mail.toner.cz)
Prosim??? Tomu nerozumim. Mam to chapat tak, ze nam rozhodci tak tlacili, ze jsme nakonec tech 12 (uz ani nevim presne) udelali? Nechapu, pokus se to nejak vysvetlit. Diky.
Jen par radku k zapasu. Uz jsem zazil horsi piskani, ale zase takova slava to nebyla. Penalta byla, to je jasne (a ofsajd asi ne). Ale myslim si, ze stejne tak byla ta na Vacka v druhe pulce. Minimalne golman Vacka srazil a mice se dotkl az pote, co vsichni lezeli. Pak tam bylo par ofsajdovych situaci, ktere pomezni z nejakeho duvodu neodmaval.:-) O autech moc mluvit nemuzu, bo to mam ze stredu hriste daleko a nemuzu vsechno presne videt. Ale zdalo se mi, ze se dalo piskat par faulu (hlavne na Vacka), ale takove standartky jsou ohrozenim brany, takze se to nehodilo.
D Velinsky je na tuto soutez velice dobry hrac, ale ma sve mouchy. Je zakerny, sprosty, filmar, provokater. O plivani ani nechci mluvit. To je pro nej zcela bezna vec. A neni to nazor pouze z jednoho zapasu. Nejaky cas jsme byli spoluhraci!!!
Ale zaver je zcela jednoduchy. Kdyby jsme promenili nejake z 4-5 sanci (jake hoste vubec nemel), tak byl klid a "cernejm" jsme se mohli smat.
Re: Re:
fanda (11.04. 2007 10:49:38, gw1-b.vslesy.cz)
co se tu urazi hostujici hraci?.. to asi nevadi ze..?
Re: Re: Re:
Jelen ml. (11.04. 2007 12:51:50, mail.toner.cz)
Myslis zde na diskuzi, nebo na hristi?:-) Samozrejme, ze mi to vadi. Vsak si take myslim, ze jsem ve svem prispevku nikoho neurazel. Nebo ano?
Re:
Jelen ml. (11.04. 2007 09:55:36, mail.toner.cz)
Pro nezasvecene, myslel jsem 12 bodu za sezonu v divizi C.
Re:
Zaja (11.04. 2007 10:33:32, mail.jema.cz)
To jsi asi myslel předloňský rok, jak jsme měli normální fazónu a všechna mužstva strašlivě klopýtala a my jsme asi posledních pět kol vůbec nepotřebovali vyhrávat, neboť Hlinsko a spol. nebyly schopni vyhrat, ze?!
fotbalove prostredi
(10.04. 2007 21:14:10, cl084016104007.unet.cz)
Zdravim, na uvod bych chtel rict, ze jsem zapas svitavy-holice nevidel. Sam nemam rad nejake posuzovani veci, ktere jsem nepoznal, ale za tech par let, co hraji fotbal (vysoke myto), jsem pochopil dost mechanismu, jak to v nem funguje. Asi nema cenu popisovat ruzne praktiky, ktere se, hlavne ke konci sezony, deji v ruznych klubech. Ja jen doufam, ze se neustale najdou takovi lide ve vedenich klubu, kteri chapou, ze fotbal na urovni KP, ale nejen tady, by se mel hrat predevsim pro ten pocit porazit soupere ferovou cestou, a nikoli pro pocit z "pseudovitezstvi", alespon takhle to citim. Podle meho se preci nelze radovat z neceho takoveho jako je podplacene vitezstvi. S timto prostredim samozrejme souvisi i odliv pripadnych zajemcu o fotbal. Je jasne, ze pokud maly kluk uvidi nejake "divadlo" a dokaze si to nejak srovnat v hlave, rozhodne se radeji pro jiny sport, pro neco "cistejsiho". Sam se nekdy divim, ze jsem se na fotbal dal a nekdy dokonce lituji, ze jsem si nevybral neco jineho. Pokud nekdy v budoucnu bude chtit nekdo z meho okoli zacinat s fotbalem, budu mu to hodne rozmlouvat. Jedinym duvodem je prave ta atmosfera, ktera je proste zvlastni.
Posledni dobou hodne zvazuji jestli s fotbalem pokracovat, hlavne vzhledem ke skole, nemam moc casu a kdyz zvazim, ze bych mel prijet z koleji na vikend domu a stravit jedno odpoledne v "Horni Dolni", kde bych se ucastnil komedie o petadvaceti hracich (2x 11 + 3 rozh.)... Predstava je to hrozna!
Jeste bych rad reagoval na zminku o plivani do obliceje od jisteho D.Velinskeho. Fotbalista je to dobry, ale jeho chovani je doopravdy "prikladne". Take jsem mel tu cest stat se tercem jeho slin (posledni podzimni kolo: holice-vysoke myto), nedokazi proste pochopit, jak se vubec neco takoveho muze stat. Ale to je zrejme jiny pribeh, ktery s fotbalem souvisi jen tak, ze se stal na hristi a tento clovek asi takto resi problemy i v beznem zivote. Nevim, ale jen doufam, ze ho uz NIKDY nepotkam!
ještě že už to nehraju :)
(10.04. 2007 19:06:26, 195.47.84.185.adsl.nextra.cz)
Kluci, bývalí spoluhráči i vy mladí, se kterým jsem neměl osobně tu čest hrát:
V neděli jste předvedli dobrý výkon, nemáte se za co stydět. Růža měl jednoznačně dát 2 góly (hlavou v 1. pol. a po centru z první ke konci zápasu), Macan mohl dát gól levou, kdyby si to neukopl a ještě tam byla jedna hlavička pod břevno a minimálně jedna vyložená šance navíc. Kdybyste dali tyhle góly, tak jste vyhráli. Nicméně, nechat si takhle zkazit odpoledne nějakým zkorumpovaným hajzlem ve žluto-černém triku ... :)) pořád to ještě prožívám, ale dokážu se na to snad dívat i "z odstupu". Popravdě, zažil jsem větší zářezy (Stolany 2004, Dobříkov, Hlavice, Týniště nad Orlicí 2005,...). V neděli vidím jako "zářez" vyhození trenéra na tribunu a rozhození některých hráčů žlutýma kartama a otáčením faulů - jen máloco je horší než když ty víš, že to faul nebyl, rozhodčí je tak blízko že to musel vidět, ale stejně to pískne, protože soupeř řve jak kdybys mu utrhl koule :) A ještě se ti směje do očí a když něco řekneš dá ti žlutou.
Penaltu proti nám jsem neviděl, ale z popisu se asi nedá moc vyčítat, když to písnul. Že nepískl pentli na Vacka ... no přiznejme si, že to byla srážka s golmanem, kdy asi jen Zdeněk a ten golman ví, jestli se to mělo pískat nebo ne. (Být to proti nám, tak asi s penaltou ani při nejmenším nesouhlasíte.) Zbytek opravdu jen přikládám k tomu "drobnému deptání hráčů". Pomezní mě připadalo, že s každým praporkem váhají, jestli se na ně hlavní podívá nebo ne.
Fotbal je takovej zvláštní svět sám pro sebe a když se na něj někdo dívá z vnějšku tak se musí smát (od první ligy až po III. třídu). Ale ten kdo je "uvnitř", tak to strašně prožívá a těžko se smiřuje s nespravedlností...

Kluci, fotbal je nespravedlivej a vy se s tím musíte smířit. Pokud oddíl nemá prachy na rozhodčího (nebo je nechce dávat), tak počítejte se zářezem v každém zápase, ve kterém o něco půjde. Myslím, že když se s tím vyrovnáte předem, tak vás to bude bavit víc a dost možná některé z těch zápasů i vyhrajete (navzdory rozhodčímu). Zapomeňte na Holice :) ... jestli s tímhle mančaftem chtějí do divize, tak ať jdou :) My víme, jaký to tam je, že? :)
Tak, že pozdravuju do kabiny...
Koty
(10.04. 2007 16:58:13, 195.22.58.45.adsl.nextra.cz)
presunul jsem to vsechno ke komentari k zapasu, tak to piste sem, dik
zápas s Holicema
Zaja (10.04. 2007 09:23:57, mail.jema.cz)
Tak já tady teda taky přispěju svou troškou do mlýna. Sice už momentálně hraji v Moravské Třebové, ale když mi vyjde čas, tak se na svitavský kluky vždycky zajdu podívat. Myslel jsem si, že kluci Holice přejedou a myslím, že i byli lepší, o čemž svědčí minimálně 4 tutové šance, takže je pravda, že kdyby kluci (hlavně Růža)dávali góly, tak by vyhráli. Druhá věc je to, co předvedl hlavní rozhodčí s tím úžasným pomezním, co mával před lavičkama!!! Můžu Vám v klidu říct, že takovej zářez jsem viděl naposledy v podzimní části této sezóny při našem domácím utkání v Moravské Třebové a hádejte, s kým jsme asi tak hráli ...? Samozřejmě s Holicema a garantuju Vám,že to není náhoda! Ze strany rozhodčích to nejsou nevydařené výkony, ale jednoznačně moc dobře vědí, co pískají a dovolím si na 1000% tvrdit, že prachy pobrali jak na podzim v Moravské Třebové, tak i v neděli ve Svitavách. A pak že se s korupcí bojuje, leda houby! Ono totiž nejde jen o písknutí či nepísknutí penalty, ale když jsem sledoval, jak jednostranně rozhodčí posuzoval souboje uprostřed hřiště, tak to prostě byl z jeho strany výsměch vůči svitavským hráčům, ale i fanouškům a myslím, že se z toho odchodu ze hřiště vzpamatovává ještě teď, protože kdyby hlavní i ten pomezní dostali na budku, tak by se tomu hošánci ani asi moc nedivili, protože moc dobře věděli, co předvedli za divadlo.
Re: zápas s Holicema
(10.04. 2007 10:20:29, 195.22.58.45.adsl.nextra.cz)
Diky Zaja za nazor, naprosto s tebou souhlasim.
Re: zápas s Holicema
Chrudimsky (10.04. 2007 16:17:43, jablonova822.chrudim.cz)
Odkupak jen muze byt ten proradny a prodany rozhodci Stepanek :-) A vodkad jeho asistent Suchomel?
A odkud byl rozhodci, kterej piskal prave Vas zapas se Zivanicema a tlacil vas na plichtu mj. tim, ze nevyloucil toho plesatyho manika (tusim c. 10), kterej to tam kosil hlava nehlava vod samyho zacatku. Tenhle hosanek, kdyby dostal na budku, tak by se tomu asi vubec nikdo nedivil, ze. Napoveda: ten rozhodci byl z nejakejch Kotehuuulek nad Svitavou, ze ano.
Tak se zastav, zamysli se a pak nam tady povez neco o ferovym fotbale, ok? :-)
Re: Re: zápas s Holicema
Zaja (11.04. 2007 08:12:06, mail.jema.cz)
Co tě tady na těch stránkách sleduju, tak s tebou se moc diskutovat nedá. Jelikož nemám informace jako ty, tak by mě zajímalo, odkud teda ten Štěpánek s tim Suchomelem jsou? Já jen vím,že už jsem je párkrát pískat viděl, zažil jsem jejich nepravosti a jsou to "známý firmy"!A nechápu tvoje narážky na rozhodčího, co nás pískal v Živanicích. Pro upřesnění jen dodám, že je to Zdeněk Vodehnal z Hradce nad Svitavou (25 km od Moravské Třebové), pro další upřesnění dodám, že je z Hradce nad Svitavou, pro další upřesnění dodám, že se známe osobně, neboť jsme spolu hráli v dorostu ve Svitavách...! A vůbec se to nebojím napsat, protože vím, že my jsme ho nijak neovlivňovali! Za prvé je v Moravské Třebové jednoznačně dané,že rozhodčí od nás nedostanou ani korunu a za druhé - myslíš, že by strkal peníze do rozhodčího klub, který je na pátém místě a jeho mužstvo nemůže postoupit a ani sestoupit?! To bysme asi byli totálne na palici... Jinak je fakt, že obzvlášť ve druhé půli se to v Živanicích dost vyhecovalo a bylo tam dost ostrých soubojů a taky jsme pár žlutých posbírali,ale taky nám kvůli zranění z těchto soubojů odstoupili dva hráči. A ještě jedno upřesnění - desítku jsem na dresu neměl :-)
Re: Re: Re: zápas s Holicema
Chrudimsky (11.04. 2007 16:52:10, jablonova822.chrudim.cz)
No vidis, a Stepanek je 25 km od Holic... Podobne, ze. Stejne jako ten sudi z Zivanic, nemusi bejt mazlej, staci si vzpomenout na kamarada z hospody a z dorostu a uz to jede... Asi maj´ Stepanek se Suchomelem v holickym teaaamu vic znamejch
Re: Re: zápas s Holicema
(11.04. 2007 21:13:34, mail.slstrutnov.cz)
odkud myslis ze byl ty *** Blbejsi otazky nemas??
Re: Re: Re: zápas s Holicema
Chrudimsky (12.04. 2007 18:43:08, jablonova822.chrudim.cz)
Ja vedel, ze se nejakej krupan, jako ses ty, chytne. Nemam dalsich otazek...troubo :-)
Re: zápas s Holicema
jezevec (12.04. 2007 14:55:02, 144.89.broadband3.iol.cz)
tak mi řekni,co ovlivnili sudí na podzim v Mor. Třebové?Byl sem tam a fakt by mě to zajímalo.mluv prosím konkrétně.myslíš ten zápas,jak dal Černý obě branky?tak to je směšné
Re: Re: zápas s Holicema
Chrudimsky (12.04. 2007 18:46:33, jablonova822.chrudim.cz)
Co ja vim, co ovlivnili...je mi to uplne jedno. Ja jen tvrdim, ze zapas Zivanice vs. Chacharska Trebova v 18.kole pan sudi z Prdelovic nad Svitavou nezvladl. Staci?
Re: Re: Re: zápas s Holicema
Zaja (13.04. 2007 05:11:30, mail.jema.cz)
Co jako rozhodčí nezvládl? Pískal fauly na obě strany, dával karty na obě strany, první půlku byli lepší Zivanice, druhou my a to jen díky tomu, že jsme začali víc běhat a přistoupili jsme k tomu s úplně stejnou agresivitou jako domácí! A ty asi 4 golovky,co jsme ve druhé půlce měli, ty nám asi taky zařídil rozhodčí, že?
Re: Re: zápas s Holicema
Zaja (13.04. 2007 05:14:37, mail.jema.cz)
Je zvláštní, že v tom zápase byl poměr faulů asi tak 50:10 pro domácí, když hra byla vyrovnaná a hrálo se převážně uprostřed hřiště - nám pískal i absolutní nesmysly a nepustil nás vůbec do hry,kdežto Holicím vůbec nic, to se jim to pak hraje! Jinak oba góly byli samozřejmě regulérní, to s tebou souhlasím.
Martin (08.04. 2007 19:50:17, 217.66.174.4)
Pánové můžete mi říci v kterých situacích Vás rozhodčí "zařízl"? Spekulovat můžete akorát, kdy se srazil golman s Vackem a ještě jedním hráčem Holic. Byli jste lepší, to uznávám, ale proč jste nedali tedy víc gólů? Hrajete dost dobrej fotbal, ale pár šancí co jste měli, jste nepromněnili. Jinak ta vaše 3 (levý bek), hrál dost zákeřně.
Re:
(08.04. 2007 20:03:44, parakdavid-wADSL.svi.bezdrat.net)
V takovýchto zápasech, které skončí rozdílem jedné branky, jsou právě situace jako byl penaltový zákrok na Vacka, rozhodující. Svitavy mohli vyrovnat na 1:1 a zápas mohl dopadnout zase jinak.

Mluvím pouze za druhý poločas(první jsem neviděl), kde se mi ta podpora rozhodčích ve prospěch Holic zdála evidentní.
Re: Re:
Martin (08.04. 2007 20:25:26, 217.66.174.4)
Víte chlapi, před 2 týdny jsme prohráli doma s Dobříkovem a obraz hry byl úplně stejný jako nyní ve Svitavách, rozhodčí mohl písknout taky 1 - 2 penlty (jedna byla tutová), ale že by hráči a fanoušci se chovali nepřístojně, ba dokonce nikdo na webu výkon rozhodčího nijak zvlášť nehanil, a to na rozdíl od Svitav Dobříkov měl a má o co hrát. Myslíte si, že je jednodušší "ovlivnit" venku zápas s předním celkem tabulky než doma s mančaftem hrajícím o záchranu, který kromě nasazení nic nepředvedl?
Re: Re: Re:
(09.04. 2007 02:28:38, cl086061144037.unet.cz)
Neskutečnej zářez a nefér prohra... :(((
Ale co se dá dělat... Holice chtěj postoupit a ničeho se neštítí... :((( Je mi smutno z dnešního fotbalu... :(
Pak se můžou trenéři dorostu potažmo žáků divit o upaající zájem mladejch kluků... kteří příjdou na fotbal a vidí takovýhle divadlo... :(
Re: Re: Re: Re:
(09.04. 2007 02:29:07, cl086061144037.unet.cz)
upadající...
Re: Re: Re: Re: Re:
Martin (09.04. 2007 07:43:15, 217.66.174.4)
Každý tady mluví o zářezu, ale kromě pádu Vacka po srážce s brankařem a obráncem, tady jinak nikdo nezmiňuje nic dalšího. Přestaňte brečet a přemýšlejte nad střeleckou potencí, příležitosti jste měli dost, vždyť máte nastřílených gólů v průměru stejně jako všechny mančafty pod Vámi. Kdyby se Vám podařilo v prvním poločase ze dvou nadějných standardek dál alespoň jeden gól, potom by hra i výsledek skutečně byl asi zřejmě jiný. Dát jeden gól v průměru za zápas je dost málo na klub s takovými ambicemi, pokud se ovšem nebude pokaždé vymlouvat na rozhodčí. Byli jste lepší, to je bez debaty, ale kromě již zmiňované srážky Vám rozhodčí jinak nic neupřel. Taky bychom mohli před 2 týdny brečet nad výkonem rozhodčích, ale co z toho.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(09.04. 2007 10:56:25, 195.22.58.45.adsl.nextra.cz)
Ono nejde jenom o penalty. Me prijde, ze na jedne strane piskal fauly a jakykoliv breceni jak na bezicim pasu a na druhe strane to bez problemu prehlizel. Do stavu 2:0 to evidentne hrnul jen pro jeden tym, pak zacal piskat rovinu a kdyz videl, ze hrozi vyrovnani, tak zase zacal piskat to svoje.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Svobi (10.04. 2007 07:39:16, 147.229.28.2)
Od kdy je sport potažmo fotbal spravedlivý?
Re: Re: Re:
Petr (10.04. 2007 05:57:55, 117.149.92.81.coprosys.cz)
Chlapče, byl jsem se tam na vás s tím Dobříkovem podívat a že by vás rozhodčí zaříznul? To si děláš srandu? Tak trapný výkon, co jste předvedli... Co je divného na tom, že by rozhodčí zařízl domácí? Škoda, že jsem ten zápas neviděl, ale co jsem mluvil se zástupcem jiného klubu, co tam byl, tak to byl rý docela dost trapné, jak vystoupení Holic, které do toho jen kopali, tak hlavně výkon rozhodčího byl famozní...
Pro Petra
Martin (10.04. 2007 11:49:50, adsl-static-82-202-36-137.pce.tiscali.cz)
Milej zlatej, já jsem nic o zaříznutí v Holicíh proti Dobříkovu neřekl, pořádně si přečti text, jenom to, že jsme taky hráli na jednu branku (druhý poločas) a efektivita byla žalostná, ale k rozhodčím jsem jenom řekl, že jsme "mohli brečet", abychom se vymluvili na naši nemohoucnost, kdy jsme měli 2 šance a nedali jsme je. Nikdo tady neřekl, že nás rozhodčí "zařízl". Než vyslovíš nějaký závěr, tak si ho řádně zvaž a musíš taky umět číst i "mezi řádky", aby si něco pochopil.
Re: Pro Petra
Petr (10.04. 2007 12:07:47, 117.149.92.81.coprosys.cz)
Omlouvám se, že jsem to špatně přečetl... Ale to, že jste hráli 2 poločas na jednu branku, to je ještě větší hovadina než to, že rozhodčí nezařízl Svitavy. Mě to připadá, že chodíš na jiný fotbaly a nebo tomu moc nerozumíš...
Re: Re: Pro Petra
Martin (10.04. 2007 13:24:49, adsl-static-82-202-36-137.pce.tiscali.cz)
Možná, že jsem použil silná slova, ale snad mi nenamluvíš, že Dobříkov byl lepší a vyhrál zaslouženě. Jenom díky tomu, že Holice nebyly schopny Dobříkov pořádně zmáčknout, tam bylo vidět rozdíl jenom v nasazení, který měl Dobříkov enormní a nevymlouvám se na přílišnou tvrdost či zákeřnost. Ale, že měly Holice převahu (podotýkám, že k ničemu a neškodnou), to snad uznáš, pokud ne, tak potom si byl na fotbale asi jinde
Re: Re: Re: Pro Petra
Petr (10.04. 2007 15:03:03, 117.149.92.81.coprosys.cz)
Neříkám, že Dobříkov byl lepší, ale Holice taky převahu neměli a pokud měl někdo vyhrát, tak Dobříkov, protože chtěl vyhrát víc. a o té zákeřnosti, tam si myslím, že si ani jeden tým nezaslouží úctu, od Vás především D. Velinský je pěkný hovado, to že plive po hráčích, podle mě není moc sportovní a to se v zápase objevilo několikrát a z Dobříkova myslím, že hráč č.4, neprošel soubojem, bez nějekého loktu nebo aby se po protihráči neohnal...(to bylo jen do diskuze)
Re: Re: Re: Re: Pro Petra
Martin (10.04. 2007 17:39:30, adsl-static-82-202-36-137.pce.tiscali.cz)
Opět nepochopeno, slovo zákeřnost bylo zmíněno jen tak na okraj jako fakt, že hráči po sobě "nejeli". Pokud budeme rozebírat chování jednotlivých hráčů, potom otevíráme další kapitolu a je otázkou, jestli to má smysl? Skončili bychom u trenérů, bafuňářů a výsledek by byl asi takový, že všichni stejně mají "nějaký škraloup". Hold někdo větší, někdo menší, někdo čerstvý a někdo "téměř zapomenutý".


Bylo by zajímavé uvažovat jak by byl rozhodčí hodnocen, kdyby Holicím penaltu nepískl ("jaká troufalost venku v 6 min.")a pískl penaltu proti Holicím. Potom by všechny ostatní "zářezy" byly zapomenuty a rozhodčí by pískal "alespoň" rovinu.
Re: Re: Re: Re: Re: Pro Petra
Petr (10.04. 2007 18:31:14, 117.149.92.81.coprosys.cz)
Vždyť jsem psal, že to je jen do diskuze...

Já myslím, že už ani nemá cenu rozebírat rozhodčího... Akorát se člověk rozčílí a ani nevím, k čemu to Holicím je, když stejně postoupí Živanice...
Odstraněno
Odstraněno (09.04. 2007 18:08:22, rb5ca75.net.upc.cz)
Příspěvek byl odstraněn administrátory.
Re: Re:
(09.04. 2007 20:59:15, 195.22.58.45.adsl.nextra.cz)
Prispevek sem smazal, urazet hrace je to posledni, co bych tady chtel.
Re: Re: Re:
Martin (11.04. 2007 08:23:34, adsl-static-82-202-36-137.pce.tiscali.cz)
Jenom pro objektivnost, urážet hráče z jiných klubů lze a ze Svitav nikoli? Pokud ano, potom je potřeba se zastavit a zamyslet se trochu nad sebou!!!
(08.04. 2007 19:24:09, parakdavid-wADSL.svi.bezdrat.net)
Dneska jsem viděl sice až druhej poločas, ale takovejhle zářez jsem fakt nečekal. Věřim, že kdyby se za stavu 0:1 kopala penalta po faulu na Vacka, tak Svitavy ten zápas otočili. Škoda :-(
(08.04. 2007 19:22:12, 195.22.58.45.adsl.nextra.cz)
Koukam, ze Holice maji zajem postoupit za kazdou cenu - rozhodci se mel co ohanet aby vyhrali. Stejne ale postoupi nakonec Zivanice :-)

Odchod rozhodciho ze hriste skrze tu hrstku nespokojenych fandu musel byt docela zajimavej.
No to je jasný že postoupej Zivanice, kdyz za nima stojí novak-(Stal za vstupu L.Bohdance)
Ten podplaci jak muze, ma hrace z druhe ligy, ted chce jeste koupit Medunu co hral za Spartu. Tak se nediv pak po 30 kole ze tam jsou zivanice
Příští zápas
20. kolo
NE 31.3. 15:00
Svitavský stadion
-- : --
Svitavy - Moravany
sledovat ŽIVĚ
Poslední zápas
19. kolo
NE 24.3. 15:00
Pardubičky
Tabulka
Pardubický krajský přebor 2023/2024
1.Horní Ředice50:1937?X
2.Libišany47:3336?X
3.Lanškroun34:1634?X
4.Svitavy35:1833?X
5.Vysoké Mýto B25:2031?X
6.Česká Třebová41:2130?X
7.Litomyšl30:1830?X
8.Holice33:3525?X
9.Choceň37:3324?X
10.Lázně Bohdaneč29:2823?X
11.Heřmanův Městec28:3622?X
12.Pardubičky21:3516?X
13.Prosetín18:3315?X
14.Přelouč13:2911?X
15.Třemošnice12:3211?X
16.Moravany18:658?X
Minulé kolo
19. kolo - SO/NE 23./24.03. 2024
Pardubičky - Svitavy1 : 4
Moravany - Lanškroun2 : 1
Holice - Horní Ředice3 : 0
Choceň - Prosetín5 : 0
Přelouč - Vysoké Mýto B0 : 2
Litomyšl - Třemošnice4 : 1
Libišany - Heřmanův Městec1 : 4
Česká Třebová - Lázně Bohdaneč1 : 2
Příští kolo
20. kolo - SO/NE 30./31.03. 2024
Horní Ředice - Choceň- : -
Třemošnice - Libišany- : -
Heřmanův Městec - Česká Třebová- : -
Prosetín - Přelouč- : -
Vysoké Mýto B - Litomyšl- : -
Lázně Bohdaneč - Pardubičky- : -
Svitavy - Moravany- : -
Lanškroun - Holice- : -
Návštěvnost

Příští zápas - B muži
16. kolo I.A třídy
SO 30.3. 15:00
Svitavský stadion, hř.2

Svitavy B - Žamberk


Poslední zápas - B muži
Dolní Újezd - Svitavy B
3:1 (2:1)
Branky Svitav: 35. Dürr Karel

Příspěvky z diskuze
mike | 11.02. 23:15
"Jak skončila sobotní příprava A mužstva? "
diskuze k článku - zobrazit článek
Fandasy | 04.12. 22:17
"Dnes bylo rozlosováno čtvrtfinále Poháru hejtmana ..."
Provozovatel sportovišť
Sportes Svitavy

Fanoušek
Generální partner
Partneři
Schaeffler SOFICO-CZ, a.s. NSA MŠMT Pardubický kraj
Soutěž
 Jméno (přezdívka) Bodů
1. Martin 113
2. Morava 105
3. Standa 103
Restaurace
Restaurace Pod hodinami
Restaurace Pod hodinami

www.hodiny-svitavy.cz
© 2004-2013 TJ Svitavy fotbal | psí oblečky od českého výrobce